(98) 913 687 4610
 ایران، یزد
زنجان شهر ملیله و چاقو | بهترین رستوران‌های زنجان

بهترین رستوران‌های زنجان

بهترین رستوران‌های زنجان


20 رستوران، باغ، کافه، فست‌فود، دیزی سرا و سفره‌خانه زنجان


خاطرات خوش سفر، با نشستن در رستوران‌های زیبا و خوردن غذاهای خوشمزه و رنگارنگ تکمیل می‌شود. شهر زنجان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران است که رستوران‌های بسیاری با غذاهای سنتی و فست‌فود عالی دارد. به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، زنجان در فصل تابستان بسیار زیباست و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر قصد دارید در سفر به زنجان در یک رستوران خوب غذا بخورید، می‌توانید با استفاده از راهنمایی‌های این صفحه، بهترین رستوران‌های زنجان را با توجه به سلیقه و ذائقه خود انتخاب کنید.

رستوران پلو | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران‌های معروف زنجان، رستوران پلو

رستوران پلو زنجان

یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های زنجان، رستوران پلو است که با کیفیت بسیار بالا انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. در منوی این رستوران، می‌توان انواع کباب، پلو معطر و خورش‌های مختلف را پیدا کرد. همراه غذا می‌توانید دوغ محلی، ماست خیار، سالاد یا زیتون پرورده سفارش دهید. تزئین عالی غذاها، طعم خاص کباب‌ها و کره محلی معرکه از ویژگی‌های رستوران است. به علاوه، چلو گردن و ماست و خیار با طعم کنجد و گردو نیز از غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند که حتما باید تجربه شوند.
آدرس رستوران پلو: زنجان، خیابان خرمشهر، خیابان معلم، روبروی کوچه اول

دیزی سرای عابدینی | بهترین رستوران‌های زنجان

دیزی سرای عابدینی زنجان

دیزی سرای عابدینی زنجان

اگر به دنبال آبگوشتی خوشمزه و رنگارنگ هستید، حتما باید به دیزی سرای عابدینی در زنجان سر بزنید. این رستوران با محیطی گرم و دوستانه، برای سرو آبگوشت همراه با سالاد، دوغ، ترشی و سبزی‌های تازه، بهترین است. علاوه بر آن، شما حتی می‌توانید برای صرف صبحانه نیز به این دیزی سرا مراجعه کنید و املت‌های خوش‌طعم آن را امتحان کنید.
آدرس دیزی سرای عابدینی: زنجان، چهارراه امیرکبیر، میدان ورکچی ها

باغ رستوران زرتشت | بهترین رستوران‌های زنجان

باغ رستوران زرتشت زنجان

باغ رستوران زرتشت زنجان

رستوران و سفره‌خانه سنتی زرتشت، یکی از بهترین و باصفاترین باغ رستوران‌های زنجان است. این رستوران در یک باغ سرسبز و زیبا قرار گرفته و دور تا دور آن، با حجره‌های سنتی، فرش و پشتی‌های زیبا مزین شده‌است. صرف غذا در هوای آزاد باغ، با صدای زیبای پرندگان و صدای آب، تجربه‌ای فوق‌العاده است. در این باغ رستوران، می‌توانید از طعم عالی کباب، دیزی خوشمزه و ترشی قارچ لذت ببرید.
آدرس باغ رستوران زرتشت: زنجان، خیابان خرمشهر، پارک میثم، نرسیده به صدا و سیما

فست فود ارگانو | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران‌های زنجان، فست فود ارگانو

فست فود ارگانو زنجان

در شهر زنجان، رستوران‌های فست‌فودی بسیاری وجود دارند که انواع پیتزا، استیک و پاستا را سرو می‌کنند. یکی از بهترین رستوران‌های فست‌فودی زنجان، رستوران ارگانو است که انواع فست‌فود مانند پیتزا، پپرپنی ایتالیایی، مرغ سوخاری، استیک، سالاد سزار و پاستای آلفردو را ارائه می‌دهد. این رستوران روبروی نمایشگاه بین‌المللی زنجان و قبل از مرکز تفریحی گاوازنگ قرار دارد. علاوه بر رستوران ارگانو، کافه دنج، کافه دارچین و کافه اولدوز نیز در اطراف مرکز تفریحی گاوازنگ واقع شده‌اند که جایگاه خوبی برای صرف نوشیدنی‌های گرم و سرد و یا خوردنی‌های سبک مانند دسر و کیک هستند.
آدرس رستوران ارگانو: زنجان، روبروی نمایشگاه بین‌المللی، قبل از مرکز تفریحی گاوازنگ

رستوران گلریز | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران گلریز زنجان

رستوران گلریز زنجان

رستوران گلریز، یکی از رستوران‌های مشهور و با کیفیت زنجان است که انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت ایرانی و بین‌المللی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. میز اردور (پیش غذا) و انواع سالادهای ایتالیایی، از جمله خدماتی هستند که در این رستوران ارائه می‌شوند.
آدرس رستوران گلریز: زنجان، خیابان خرمشهر، جنب بانک تجارت

رستوران مجلسی | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران مجلسی زنجان

رستوران مجلسی زنجان

رستوران مجلسی یکی از رستوران‌های مشهور زنجان است که غذاهای خانگی با کیفیت عالی را برای مشتریانش تهیه می‌کند. در این رستوران، می‌توانید انواع غذاهای سنتی خانگی مانند مسمای گوشت، چلو گوشت، ماکارونی، کتلت و انواع خورش‌های خوش‌عطر و خوش‌رنگ را تجربه کنید.
آدرس رستوران مجلسی: زنجان، شهرک کارمندان، جنب مسجد قبا

رستوران آریا | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران آریا زنجان

رستوران آریا زنجان

رستوران آریا یکی از بهترین رستوران‌های زنجان است که با محیطی دنج و لوکس، انواع غذاهای ایرانی و ترکیه ای را سرو می‌کند. همچنین در این رستوران، انواع فست‌فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم متناسب با ذائقه‌های مختلف، در اختیار مشتریان قرار دارد. بالکن شیشه‌ای با دید زیبا، منو دیجیتالی، انتخاب و سفارش غذا توسط گوشی، خدمات پارکینگ و پرسنل خوش برخورد، از ویژگی‌های رستوران آریا هستند که تجربه خوبی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. اسکندر کباب این رستوران را حتما امتحان کنید.
آدرس رستوران آریا: زنجان، خیابان سعدی، برج آریا، طبقه پنجم

رستوران چنگال طلایی | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران چنگال طلایی زنجان

رستوران چنگال طلایی زنجان

رستوران چنگال طلایی یکی از رستوران‌های خوب زنجان است که با دکوراسیونی بسیار زیبا و خاص، همچنین تزیین‌های رنگارنگ و زیبای غذاها، مشتریان خود را شگفت‌زده می‌کند. دکوراسیون کاملا طلایی‌رنگ همراه با قاشق چنگال طلایی، از جمله مشخصات این رستوران است که جلوه‌ای شیک و مجلل به رستوران می‌بخشد. علاوه بر غذاهای پلویی، انواع غذاهای فست‌فودی مانند پیتزا و پاستا نیز در این رستوران موجود است و برای هر سلیقه‌ای مناسب است. همچنین، موسیقی زنده نیز در این رستوران اجرا می‌شود که باعث می‌شود تجربه خوشایندی برای مشتریان به ارمغان آید.
آدرس رستوران چنگال طلایی: زنجان، خیابان خرمشهر، روبروی بانک ملی

کافه رستوران آرماندو | بهترین رستوران‌های زنجان

کافه رستوران آرماندو زنجان

کافه رستوران آرماندو زنجان

کافه آرماندو یکی از کافه رستوران‌های لوکس و معروف زنجان است که با محیطی دلچسب، زیبا و آرام از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. رنگبندی دل‌انگیزی که در دکوراسیون این کافه به کار رفته، باعث شده تا برای مشتریان تجربه‌ای دلنشین و خاطره‌انگیز به ارمغان آورد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، پیتزا، غذاهای فست‌فودی و استیک از جمله غذاهایی هستند که در این کافه رستوران سرو می‌شوند. اینترنت رایگان، سرویس چای و قلیان از دیگر خدمات این کافه رستوران است.
آدرس کافه رستوران آرماندو: زنجان، هنرستان، خیابان سیلو، کوچه ابوذر غفاری

کافه رستوران کروژ | بهترین رستوران‌های زنجان

کافه رستوران کروژ زنجان

کافه رستوران کروژ زنجان

کافه رستوران کروژ یکی از معروف‌ترین کافه رستوران‌های شهر زنجان با محیطی بزرگ، زیبا و دنج است. تابلوهای زیبا که هر کدام یک کشور را به نمایش می‌کشاند و نمای خاصی به رستوران داده است، بر روی دیوارهای کافه نصب شده است. انواع غذاهای فست‌فودی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع شِیک، از جمله غذاهایی هستند که در این کافه رستوران سرو می‌شوند. همچنین، این کافه رستوران علاوه بر فضای داخلی، دارای فضای خارجی و روباز نیز است که برای مشتریانی که به دنبال تجربه‌ی خوردن در فضای باز هستند، بسیار مناسب است.
آدرس کافه رستوران کروژ: زنجان، بلوار آیت الله رفسنجانی

رستوران چای باغ | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران چای باغ زنجان

رستوران چای باغ زنجان

رستوران چای باغ زنجان علاوه بر محلی برای غذا خوردن، مکانی برای استراحت و تفریح شما نیز است. فضای داخلی رستوران با تابلوهایی زیبا که بر روی دیوارها نصب شده‌اند، طراحی شده‌است. آلاچیق‌هایی که در وسط باغ قرار گرفته همراه با درخت‌های اطراف، نمایی زیبا برای این باغ رستوران ساخته‌اند و برای کسانی که علاقه‌مند به غذا خوردن در فضاهای باز هستند پیشنهاد خوبی است.
آدرس رستوران چای باغ: زنجان، میدان بسیج، کیلومتر یک جاده روستای حسن ابدال

رستوران آدانا کباب | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران آدانا کباب زنجان

رستوران آدانا کباب زنجان

بدون سفر به ترکیه طعم "تستی کباب" یا کباب کوزه‌ای ترکیه‌ای را در رستوران آدانا کباب زنجان بچشید. 5 آشپز ماهر اهل ترکیه، انواع غذاهای ترکیه‌ای را برای شما سرو می‌کنند. غذاها در ظروف سنتی مسی زنجان برای مشتریان آورده می‌شود تا اشتهای مشتری را دوچندان کند.
آدرس رستوران آدانا کباب: زنجان، میدان هنرستان، روبروی هنرستان مطهری.

کافه رستوران بابیلون | بهترین رستوران‌های زنجان

کافه رستوران بابیلون زنجان

کافه رستوران بابیلون زنجان

کافه رستوران بابیلون از دسته رستوران‌های مدرن و لاکچری شهر زنجان است که انواع غذاهای فست‌فودی اعم از پیتزا، پاستا، برگر و انواع و اقسام سالادهای مختلف و خوشمزه را سرو می‌کند. پاستاهای کافه بابیلون زنجان پرطرفدار هستند.
آدرس رستوران بابیلون: ورودی شرقی زنجان، روبروی پارک ملت

رستوران صدف | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران صدف زنجان

رستوران صدف زنجان

رستوران صدف یکی از رستوران‌های زنجان با منوی غذاهای خوشمزه ایرانی است. محیط شیک، تزیین اشتهاآور غذاها، طعم عالی باقالی‌پلو و سالادهای خوش‌رنگ آن را فراموش نخواهید کرد.
آدرس رستوران صدف: زنجان، خیابان خرمشهر، روبروی پارک ملت.

رستوران حاج داداش | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران حاج داداش زنجان

رستوران حاج داداش زنجان

رستوران حاج داداش یک حمام تاریخی بوده که امروزه به رستوران تغییر کاربری داده‌است. اگر دوست دارید در فضایی زیبا و تاریخی، غذاهای سنتی ایرانی بخورید، حتما این سفره‌خانه را انتخاب کنید. این رستوران علاوه بر معماری زیبا و سنتی قاجاری، دارای انواع غذاهای ایرانی و سنتی خوش پخت است.
آدرس رستوران حاج داداش: زنجان، خیابان فردوسی، بازار پایین، روبروی مسجد

کافه‌های زنجان | بهترین رستوران‌های زنجان

بهترین کافه‌های زنجان، کافه یاسمینو

کافه‌های زنجان

زنجان هم مانند دیگر شهرهای ایران، کافه‌های متعددی دارد که در آنها انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و فست‌فود سرو می‌شود. از میان بهترین کافه‌های زنجان می‌توان به کافه پیانو، کافه طوری، کافه سوله، کافه سارو، کافه اینورسو، کافه هیچ و کافه کاناپه اشاره کرد که انواع شیک مانند شیک نوتلا، باقلوا شیک، انواع پاستا، کیک شکلاتی و دسر تیرامیسو در آنها سرو می‌شود. از دیگر کافه‌های زنجان، کافه استانبول، کافه ادیسون، کافه هیوا، کافه اسپرلوس، کافه رومنس، کافه ژاسمین و کافه قلیون هستند. کافه جنگل، کافه کیوسک، کافه قلیان، کافه دارکوب، کافه یاسمینو و کافه کوچه از دیگر کافه‌های دنج زنجان هستند که برای انواع قرارهای دوستانه و خانوادگی مناسب هستند.

آدرس کافه ادیسون زنجان:
آدرس کافه اینورسو زنجان: شهر بازی پارک ملت
آدرس کافه قلیون زنجان :
آدرس کافه هیوا: زنجان، اعتمادیه، خیابان معلم، خیابان11
آدرس کافه طوری زنجان:
آدرس کافه یاسمینو زنجان:

فست‌فود فانوس | بهترین رستوران‌های زنجان

بهترین رستوران‌های زنجان، فست‌فود فانوس

فست‌فود فانوس زنجان

فست‌فود فانوس انواع غذاهای سالم لبنانی که بدون سوسیس و کالباس هستند را سرو می‌کند. از جمله غذاهایی که در این رستوران عرضه می‌شود می‌توان به شاورما و بعلبکی اشاره کرد.
آدرس رستوران فانوس زنجان:

رستوران مشاهیر | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران سنتی مشاهیر زنجان

رستوران مشاهیر زنجان

رستوران مشاهیر زنجان با دکوراسیون الهام گرفته از خانه‌های قدیمی، انواع غذاهای سنتی ایرانی را در منوی خودش دارد.
آدرس رستوران مشاهیر زنجان:

رستوران هفت چنار | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران هفت چنار زنجان

رستوران هفت چنار زنجان

رستوران هفت چنار زنجان که در بازار تاریخی زنجان قرار دارد انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند میرزاقاسمی، ته‌چین، چلوکباب، سوپ، سالاد و زیتون پرورده را در منوی خود دارد.
آدرس رستوران هفت چنار زنجان:

کبابی‌های زنجان | بهترین رستوران‌های زنجان

کبابی‌های معروف زنجان

کبابی‌های زنجان

جغور بغور یکی از غذاهای محلی استان زنجان است که با دل، قلوه، جگر گوسفندی، پیاز، فلفل، گوجه‌فرنگی، غوره و روغن تهیه می‌شود. جغور بغور انصاری یکی از گزینه‌های مناسب برای خوردن این غذای لذیذ است. جگرکی منصور، جگرکی سعید، جگرکی و کبابی سن سون و جگرکی مصطفی از کبابی‌های خوشمزه زنجان هستند که علاوه بر جگر و کباب، چغور بغور نیز در منوی خود دارند.

رستوران نفیس | بهترین رستوران‌های زنجان

رستوران نفیس زنجان

رستوران نفیس زنجان

متن دیدگاه

کامنت کاربر

farhad yekta

رستوران هفت چنار رو رفتیم خیلی خیلی هم خوب بود و لذت بردیم مرسی فقط دوتا راه داره یکیش ماشینرو هست .غذاهای خوشمزه حتما پیشنهاد میشه

ماه رمضان در کشورهای مختلف

رمضان در کشورهای مختلف

سفره افطار، تزیین خیابان ها
جشنواره رمضان

جشنواره رمضان

هالووین در کشورهای مختلف

هالووین در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال هالووینی
جشنواره هالووین

فستیوال هالووین

زمستان در کشورهای مختلف

زمستان در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال برفی
جشنواره برفی

فستیوال زمستانی

روز ولنتاین در کشورهای مختلف

ولنتاین در کشورهای مختلف

معرفی 23 فستیوال ولنتاینی
شب یلدا در کشورهای مختلف

یلدا در کشورهای مختلف

آشنایی با 21 فستیوال یلدایی
جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان

جاهای دیدنی چابهار

جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان
سوغات خوراکی و صنایع دستی چابهار

سوغات چابهار

از چابهار چه بخریم؟
سوغات خوراکی و صنایع دستی اصفهان

سوغات اصفهان

از اصفهان چه بخریم؟