(98) 913 687 4610
 ایران، یزد
بهترین رستوران‌های اصفهان | پیتزا، فست فود، صبحانه در اصفهان

بهترین رستوران‌های اصفهان

بهترین رستوران‌های اصفهان


20 رستوران، سفره‌خانه، کافه و فست‌فود اصفهان


اصفهان شهری است که در تاریخ کهن و هنر ارزشمند ایرانی غرق شده و نام آن در ذهن تمامی مردم ایران و گردشگران با دیدنی‌ترین جاذبه‌های توریستی ایران نهادینه شده است. در این شهر رستوران‌های متنوع زیادی احداث شده که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید طعم انواع غذاهای اصیل ایرانی را چشیده و لذت ببرید. تنوع رستوران‌های خوب، با کیفیت و با طراحی عالی در اصفهان خیلی زیاد است و اصفهان از آن شهرهایی ست که پر از رستوران و غذاخوری است. انواع غذاهای محلی اصفهان، غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، غذاهای دریایی، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع فست‌فودها در رستوران‌ها و کافه‌های اصفهان سرو می‌شود. شاید اگر کسی ادعا کرد که زیباترین رستوران‌های ایران، در اصفهان واقع شده سخن به گزاف نگفته باشد. اصفهانی‌های خوش ذوق و هنرمند، خانه‌های قدیمی، باغ‌ها و حمام‌های قدیمی را تبدیل به رستوران‌هایی با دکوراسیون فوق‌العاده کرده‌اند. در این صفحه برخی از بهترین رستوران‌های اصفهان را معرفی می‌کنیم.

رستوران ترنج اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران سنتی ترنج اصفهان

رستوران ترنج اصفهان

رستوران ترنج در محله جلفای اصفهان (محله ارمنی‌های اصفهان) قرار دارد. در محله جلفا آثار تاریخی مختلف، محله‌های تماشایی، خانه‌های اشرافی و کلیساهای بسیار زیبا همچون وانک و بیت‌اللحم را می‌توانید از نزدیک ببینید. این رستوران در کنار کلیسای هوانس قرار دارد و مالک اولیه آن، ماردیروس داویدیان از اهالی جلفا اصفهان و در اصل رییس قزاقخانه دولت ایران در عهد ناصری است. محوطه خانه هوانس علاوه بر رستوران ترنج شامل شربت‌خانه، کافی‌شاپ و عکاس‌خانه می‌شود. آدرس رستوران ترنج، خیابان خاقانی اصفهان، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس است. حیاط رستوران با گلدان گل، کوزه‌های سفالی و حوض فواره‌دار، بسیار هنرمندانه تزیین شده‌است و در شربت‌خانه، شما می‌توانید انواع شربت، چای و قهوه را سفارش دهید.

رستوران خوان‌گستر اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران خوان‌گستر اصفهان

رستوران خوان‌گستر اصفهان

خوان‌گستر یکی از معروف‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های اصفهان است که حوالی کلیسای وانک در خیابان جلفا اصفهان واقع شده است. منوی رستوران خوان‌گستر شامل انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی است. بر روی دیوارهای فیروزه‌ای رنگ رستوران، تابلوهای نقاشی اساتید بزرگ موسیقی و ترانه ایران را می‌توانید مشاهده کنید. این رستوران در مجاورت پارکینگ عمومی جلفا واقع شده است.

رستوران شهرزاد اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران شهرزاد اصفهان

رستوران شهرزاد اصفهان

رستوران شهرزاد یک رستوران لوکس با تزییناتی سنتی است که با کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای، آیینه‌کاری‌های جذاب، نقاشی‌ها و شیشه‌های رنگی تزیین شده است. منوی رستوران شهرزاد اصفهان شامل انواع کباب، ته چین، ران مرغ، خورشت ماست، باقالی پلو با ماهیچه و خوراک گردن است. آدرس رستوران شهرزاد، خیابان چهار باغ عباسی، خیابان عباس آباد اصفهان است.

رستوران نقش جهان اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران نقش جهان اصفهان

رستوران نقش جهان اصفهان

رستوران نقش جهان یکی از سفره‌خانه‌های واقع در میدان نقش‌جهان اصفهان است که ترکیبی از سنت و مدرنیته را در دل خود جای داده‌است. اکثر بخش‌های رستوران از جمله دیوارها و سقف به‌شیوه سنتی تزئین شده‌اند و حیاط سرسبز و با طراوت آن شامل یک حوض در وسط است. خورشت ماست، بریانی، شیشلیک و جوجه این رستوران فوق‌العاده‌اند.
آدرس رستوران نقش جهان اصفهان:

رستوران بریانی اعظم اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران بریانی اعظم اصفهان

رستوران بریانی اعظم اصفهان

بریانی معروف‌ترین و اصیل‌ترین غذای سنتی اصفهان است که محبوبیتش از مرزهای این شهر و حتی ایران گذشته و هر گردشگری مشتاق تجربه لذت طعم آن است. رستوران بریانی اعظم اصفهان این غذای نسبتا چرب، که از گوشت گوسفند و جگر سفید تهیه می‌شود را با یک فرمول کاملا سری تهیه می‌کند و در چهار شعبه مختلف، آن را به مشتریان عرضه می‌کند. این رستوران 100 ساله در سال 1295 افتتاح شد و از همان موقع پاتوق طرفداران بریانی بوده است.
آدرس رستوران بریانی اعظم اصفهان:

رستوران جارچی‌باشی اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران‌های سنتی اصفهان، رستوران جارچی‌باشی

رستوران جارچی‌ باشی اصفهان

رستوران جارچی‌باشی اصفهان از دوران صفویه تا قبل از سال 1390 حمام عمومی بود و بعدها با تغییر کاربری تبدیل به رستوران سنتی و تالار پذیرایی شد. قدمتی در حدود 400 سال دارد و معماری این رستوران شامل سقف‌های قوسی شکل، گچ‌کاری‌های سفید، کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای، آیینه‌کاری و حوضچه‌های زیبا است. نزدیکی به جاهای دیدنی اصفهان مانند میدان نقش جهان و اجرای موسیقی زنده در بعضی از روزهای هفته از مزیت‌های این رستوران است. در منوی رستوران جارچی‌باشی اصفهان، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و غذاهای سنتی اصفهان مانند خورشت ماست، بریانی، شیرین‌پلو، مرصع‌پلو و کباب بره وجود دارد. این رستوران در بعضی روزهای سال، دارای پخش موسیقی زنده است.
آدرس رستوران جارچی‌باشی اصفهان: خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها، مجموعه اقامتی ملک سلطان جارچی‌باشی

رستوران هتل آسمان اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران هتل آسمان اصفهان

رستوران هتل آسمان اصفهان

رستوران هتل آسمان اصفهان، رستورانی بر فراز آسمان است که تجربه صرف غذا در نقطه‌ای بالای شهر، با چشم‌انداز زیبای شهر و رودخانه زاینده‌رود را به شما می‌دهد. این رستوران جذاب که در طبقه آخر هتل آسمان واقع شده، انواع غذاهای دریایی، بین‌المللی، سنتی، فست‌فود و سالاد را سرو می‌کند.
آدرس رستوران هتل آسمان اصفهان: خیابان مطهری، روبروی پل فلزی

کافه رستوران عمارت نمکدان اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

کافه رستوران عمارت نمکدان اصفهان

کافه رستوران عمارت نمکدان اصفهان

وارد کافه رستوران عمارت نمکدان که می‌شوید حس وارد شدن به موزه اشیاء مادربزرگ!!! بهتان دست می‌دهد. گنجه‌های قدیمی، چرخ خیاطی‌های دستی، فرش و گلیم سنتی، حوض کوچک با کاشی‌های فیروزه‌ای، گلدان‌های شمعدانی، دیوارکوب‌ها، عتیقه‌جات و حیاط با درختان بلند و پر از گل هر کدام برای ما نوستالژی هستند. این کافه رستوران یک عمارت دو طبقه قاجاری است که میز و صندلی‌ها در حیاط و بالکن عمارت چیده شده‌اند. غذاهای بخش رستوران نمکدان طعم غذاهای خوشمزه خانگی را می‌دهد. قورمه‌سبزی، ماش‌پلو و آش رشته این رستوران محبوب مشتریان است. در کافه نمکدان انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه سرو می‌شود .
آدرس کافه رستوران نمکدان: اصفهان، خیابان استانداری، اول کوچه، پشت مطبخ

کافه رستوران فیروز شربت اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

کافه رستوران فیروز شربت اصفهان

کافه رستوران فیروز شربت اصفهان

در شهر اصفهان چندین شربت‌خانه وجود دارد که یکی از بهترین و زیباترین آنها شربت‌خانه فیروز است. شربت‌خانه فیروز هم رستوران است، هم کافه و هم شربت‌خانه و محلی‌ها به آن کافه فیروز گویند. کافه فیروز را به سبک کافه‌های دهه ۴۰ دکور کرده‌اند. میز و صندلی‌های چوبی قدیمی، آهنگ‌های قدیمی و نقاشی‌های پر رنگ و لعاب روی دیوارها. درب ورودی این کافه شبیه به حجره‌های قدیمی است و شیشه‌های رنگی رستوران بسیار جذاب‌ند. درواقع این شربت‌خانه یک جاذبه گردشگری به تمام معناست زیرا به بهترين شكل ممكن با هنر و تزيينات ايراني اصيل طراحي شده است. در این شربتخانه هم غذاي سنتي و هم انواع قهوه، دمنوش، بستني، شربت و دسر سرو می‌شود. شما حتی می‌توانید برای صرف صبحانه به این کافه بروید. سوسيس تخم مرغ، پنير، کره مربا و املت در منوی صبحانه کافه وجود دارد. در این کافه بعد از صرف غذا می‌توانید شربت‌ها و بستنی‌های کافه را امتحان کنید. شربت سرکه انگبین و خیار، شربت لیمو نعنا و شربت انار زرشک فوق‌العاده مشتری پسند هستند. بستنی حسرت‌الملوک هم طرفداران زیادی دارد.
آدرس کافه رستوران فیروز شربت: اصفهان، جلفا، خیابان حکیم نظامی، کوی کلیسای وانک، روبروی هتل جلفا

کافه رستوران مس و قالی اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

کافه رستوران مس و قالی اصفهان

کافه رستوران مس و قالی اصفهان

مجموعه کافه رستوران مس و قالی در یکی از تیمچه‌های قدیمی اصفهان واقع شده است. تیمچه یک فضای مربع‌شکل است که دورتادور آن حجره‌های سنتی و وسط آن یک حوض آب قرار دارد. دورتادور حوض تیمچه این کافه، میز و صندلی‌هایی که به امکانات گرمایشی و سرمایشی مجهز است قرار داده شده است. منوی رستوران مس و قالی شامل انواع فست‌فود، غذاهای سنتی، انواع نوشیدنی گرم و سرد و بستنی می‌شود.
آدرس رستوران مس و قالی: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان سپه، حدفاصل میدان و خیابان استانداری، مقابل اداره دارایی، تیمچه مثقالی

کافه رستوران هوگر اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

کافه رستوران هوگر اصفهان

کافه رستوران هوگر اصفهان

خانه دهشتی یکی از جاذبه‌های تاریخی اصفهان است و کافه رستوران هوگر در آن قرار دارد. اتاق‌های این کافه با ارسی و شیشه‌های کوچک تزیین شده‌ است و دکور آن با میز و صندلی‌های سنتی تزیین شده است. در این رستوران می‌توانید انواع شربت، دمنوش، قهوه و غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش داده و تاریخ ۴۰۰ ساله ای که در آجر به آجر این خانه وجود دارد را مشاهده کنید.
آدرس رستوران هوگر: اصفهان، دروازه دولت، خیابان باب الرحمه، کوچه شماره یک

کافه رستوران هرمس اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

کافه رستوران هرمس اصفهان

کافه رستوران هرمس اصفهان

هرمس یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان است که در آن غذای ایتالیایی به‌صورت تخصصی سرو می‌شود. معماری ایتالیایی، دکور سیاه‌وسفید، وسایل آشپزخانه که به جای لوستر از سقف آویزان شده‌اند از جذابیت‌های این کافه است. پاستا، استیک‌های آبدار و بیف‌استراگانوف کافه هرمس بسیار محبوب است. منوی صبحانه کافه شامل صبحانه‌های ایرانی، انگلیسی و فرانسوی است.
آدرس کافه رستوران هرمس:اصفهان، خیابان حکیم نظامی، خیابان جلفا، نرسیده به میدان جلفا

کافه رستوران آرک آ اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران‌های لاکچری اصفهان، کافه رستوران آرک آ

کافه رستوران آرک آ اصفهان

رستوران آرک آ که دقیقا روبه‌روی کلیسای وانک قرار دارد دارای فضایی لاکچری، دلباز و حیاطی بسیار دوست داشتنی است. انواع ساندویچ‌ها، غذاهای ایتالیایی و ایرانی در این رستوران سرو می‌شود. می‌توانید پس از میل کردن یک غذای خوشمزه، از انواع بستنی و نوشیدنی کافه نیز لذت ببرید.
آدرس کافه رستوران آرک آ: اصفهان، محله جلفا، روبروی کلیسای وانک

فست فود کورت سیتی‌سنتر اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

فست فود کورت سیتی‌سنتر اصفهان

فست فود کورت سیتی‌سنتر اصفهان

مرکز خرید سیتی‌‌سنتر اصفهان هشتمین مرکز خرید بزرگ جهان است. امکانات این مرکز تفریحی شامل سالن سینما، زمین بازی، مرکز خرید و رستوران است. فود کورت سیتی‌سنتر که دو طبقه‌ی بالای این مرکز را به خود اختصاص داده است شامل انواع مختلف رستوران‌های سنتی و فرنگی و فست‌فود است.
آدرس فود کورت سیتی سنتر: اصفهان، بزرگ‌راه شهید دستجردی، مرکز تفریحی گردشگری سیتی سنتر

فست‌فود آرابو اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

فست‌فود آرابو اصفهان

فست‌فود آرابو اصفهان

فست‌فود آرابو یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین فست‌فودی‌ها در محله ارامنه اصفهان است که بهترین برگر و رست‌بیف اصفهان را سرو می‌کند. دکوراسیون شیک و مجلل، کیفیت عالی غذا و محیط دنج، از ویژگی‌های این ساندویچی قدیمی است.
آدرس فست فود آرابو: خیابان حکیم نظامی، نظر میانی، کوچه کلیسای وانک

رستوران ایتالیایی زاوا اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران ایتالیایی زاوا اصفهان

رستوران ایتالیایی زاوا اصفهان

رستوران زاوا یکی از رستوران‌های ایتالیایی اصفهان است که انواع مختلف غذاهای ایتالیایی مانند لازانیا و پاستا را سرو می‌کند.
آدرس رستوران ایتالیایی زاوا: اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی، خیابان پرواز

فست‌فود بن اپتی اصفهان | بهترین باغ رستوران‌های اصفهان

بهترین باغ رستوران‌های اصفهان، فست‌فود بن اپتی

فست‌فود بن اپتی | رستوران زیتون

فست‌فود بن اپتی که اکنون با نام زیتون شناخته می‌شود با منوی بسیار متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، غذاهای دریایی و ساندویچ‌ها در خدمت مشتریان است. پیتزای ایتالیایی و پاستا آلفردو این رستوران بیش از همه محبوب مشتریان است. این رستوران باغ بسیار باصفایی دارد که می‌توانید در آنجا غذای خود را میل کنید و از فضای آزاد لذت ببرید.
آدرس فست فود بن اپتی: اصفهان، سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه، مجموعه ۲۲بهمن

باغ رستوران کلبه اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

باغ رستوران کلبه اصفهان

باغ رستوران کلبه اصفهان

فضای سرسبز، کلبه‌های زیبا، موسیقی زنده، تخت‌های سنتی، غذاهای متنوع شامل انواع خورشت و کباب همه و همه جزو امتیازات باغ رستوران کلبه اصفهان است.
آدرس باغ رستوران کلبه: اصفهان، کنار گذر سمت راست اتوبان راه آهن، ۵۰۰ متر بعد از پل ابریشم، انتهای بلوار امیر کبیر

باغ رستوران بامبو اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

باغ رستوران بامبو اصفهان

باغ رستوران بامبو اصفهان

باغ رستوران بامبو با آلاچیق‌هایی که با چوب بامبو ساخته شده یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان برای صرف غذا در فضایی خانوادگی و خصوصی است. غذاهای متنوع از باقالی‌پلو با گوشت گردن تا انواع پیتزا تا چای ذغالی خوش‌عطر، در باغ رستوران بامبو موجود است.
آدرس رستوران باغ بامبو اصفهان: جاده اصفهان-نجف آباد، روبروی پمپ بنزین کوشک

رستوران شب نشین اصفهان | بهترین رستوران‌های اصفهان

رستوران‌های خیابان آتشگاه اصفهان، رستوران شب نشین

رستوران شب نشین اصفهان

معماری و فضای باغ رستوران شب نشین اصفهان از بناهای چینی الهام گرفته شده است. در این باغ رستوران با جذابیت‌هایی مثل ریزش آب از سطل بزرگ چوبی، آسیاب‌های کوچک و بزرگ آبی، فواره و آب‌نماهای زیبا روبه‌رو خواهید شد. صرف غذا در آلاچیق‌های چوبی شیشه‌ای صورت می‌گیرد. بعد از غذا می‌توانید به سالن کنسرت رستوران بروید و از موسیقی و جایزه و قرعه‌کشی لذت ببرید. این رستوران کار خود را با سرو غذای چینی آغاز کرد اما امروز انواع غذاهای ایرانی و کباب‌ها در آن سرو می‌شود.
آدرس باغ رستوران شب نشین اصفهان: بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه

باغ رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده

باغ رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده

باغ رستوران‌های اصفهان

اصفهان در گذشته کوشک‌‌های کوچک و بزرگ فراوانی داشته که این روزها برخی از این کوشک‌ها به باغ رستوران تبدیل شده‌اند. باغ رستوران‌های فانوس، بید سبز، سه کاج، ارگ، خان نشین، دارچین، همنشین، باغ شهر و آلاچیق از بهترین باغ رستوران‌های اصفهان هستند که با محیط‌های سرسبز، جذاب، غذاهای خوشمزه و برخی با موسیقی زنده در خدمت مشتریان هستند.
آدرس باغ رستوران فانوس:اصفهان، خیابان آتشگاه، کنارگذر خرازی، بلوار آتشگاه
آدرس رستوران باغ شهر اصفهان:
آدرس باغ رستوران همنشین اصفهان:
آدرس باغ رستوران دارچین اصفهان:
آدرس باغ رستوران آلاچیق اصفهان:
آدرس باغ رستوران ناژلند اصفهان:

بهترین رستوران‌های مرق اصفهان با موسیقی زنده

بهترین رستوران‌های مرق اصفهان

رستوران‌های مرق اصفهان

مرق یکی از جاده‌های ییلاقی اصفهان است که برای لذت بردن از طبیعت زیبا و هوای آزاد می‌توانید به آنجا بروید. از بهترین رستوران‌های این محله می توان به باغ رستوران خان نشین، باغ مظفر، کافه رستوران برگ، فست فود پالرمو و چایخانه سنتی راه شب اشاره نمود.
آدرس باغ تالار رستوران خان نشین: جاده اصفهان شیراز (مرق) کوچه خلیج‌فارس 40
آدرس باغ مظفر اصفهان:

متن دیدگاه

ماه رمضان در کشورهای مختلف

رمضان در کشورهای مختلف

سفره افطار، تزیین خیابان ها
جشنواره رمضان

جشنواره رمضان

هالووین در کشورهای مختلف

هالووین در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال هالووینی
جشنواره هالووین

فستیوال هالووین

زمستان در کشورهای مختلف

زمستان در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال برفی
جشنواره برفی

فستیوال زمستانی

روز ولنتاین در کشورهای مختلف

ولنتاین در کشورهای مختلف

معرفی 23 فستیوال ولنتاینی
شب یلدا در کشورهای مختلف

یلدا در کشورهای مختلف

آشنایی با 21 فستیوال یلدایی
جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان

جاهای دیدنی چابهار

جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان
سوغات خوراکی و صنایع دستی چابهار

سوغات چابهار

از چابهار چه بخریم؟
سوغات خوراکی و صنایع دستی اصفهان

سوغات اصفهان

از اصفهان چه بخریم؟